Ade monika kaka Jatuh Cinta Lyric Video

My Permata

Assalamualaikum .. dan selmat tngah hari dehh :D... hari aku nak tnjuk blik antara antara nya moto ayah aku ,yg penat lelah aku dn abg2 aku buat smula moto ni jdi lebih baik :D





ni serba skit proses yg aku dah buat.. aku x lah pndai mana nak pomen sal motor ni, tpi boleh lah skit2 , yg mana aku thu ..
dan sesudh siap nya moto ini ..

pada mula nya nak letak wana kelabu ...tpi sbb kan wana klabu ni x ckup,sbb xde stock dh..terpaksa lah buka blik dan cat wana putih lak...hehehehe


inilah hasilnya.. :D


giveaway miniature photography by waza studios

http://dorayakino.blogspot.my/2016/11/giveaway-miniature-photography-by-waza.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN

Hadiah Blogspot Template Dari Reenri.Com

http://www.reenri.com/2016/11/hadiah-blogspot-template-dari-reenricom.html
Klik Banner Untuk Join

Giveaway Kek Lapis Sarawak by Ain Syahirah

http://nurain-syahirah.blogspot.my/2016/11/giveaway-kek-lapis-sarawak-by-ain.html

Klik Banner Untuk Join
.
Sorry Instgram xde

Permata Hatiku


asslamualaikum..dan selamat malam u all :'( .. ehh , emot tak jadi lak kat sini.. ok sekarang aku nak cerita serba sedikit sal aku yg dulu-dulu...masa tu first aku balajar nak bawak motor.. asalnya moto ni ayah aku yang punya,di sebab kan anak2 dia dh makin membesar , so dia terpaksa cari moto yang lain dan paste moto yang dia guna tu kat anak2 nya...Awal nya moto yang dia guna tu cuma honda cub 70cc .. Moto legend yang dia guna masa belom kawen dan lepas kawen...
okay, ini abang aku , aku tak pasti masa ni tahun berapa.. mungkin msa ni dia dah from 3 or 4 macam tulah.. Inilah dari awal nya moto yg digenerasi dari ayah aku ke abang aku yang ini...Masa ni pakat nak convent moto bg laju..tpi takda nya laju pun.. kira dpt 90km\j pom dh kira okay,Kalau nak laju baik cari terus moto besaq kan, tak payah nak nikah kawen kan moto ni dgn barang moto yang lain..
Dan ini lak zaman kat aku, kwekewke..Gilew punya teruk bila dapt kat aku...msa ni moto pun tak nampak macam moto dah..Mmang teruk bila aku lak yg guna....Tapi masa ni aku sekolah lagi,takde duit nak buat moto,walaupun masa ni aku dh mula strt niaga kecik2..Kumpul duit sebab nnti angan2 nak sambung belajar..
  

                                                                                                                                                                masa ni pelahan-lahan nak nak buat semula moto ni bg jadi lg elok...nak bg nampak macam moto lah ..kwekwekw ....tngok pom tah apa2 jak moto nihh.
Layan lagu dulu pepagi nih ...