Cuba belajar buat blogger

03:48 Mushizam Al-Hafiz 2 Comments

6.11.2016 .. dimana aku mula nak bljar buat blogger semula, dari sekian lama mengoogle..tpi tetap jugak  tak jadi...so tengah dalam mencari,jumpa gak sorang user dalam cf ni ,dia lah yang menganjar ,,hehehe ..cf tu maksud singkat dari Camfrog..camfrog ni satu webcam chat ,macam live webcam...sama mcm YM , Paltalk..

You Might Also Like

2 comments:

  1. Tak pe, belajar dan perbetulkan mana yang patut. Banyakkan membaca.. in sya Allah lama-lama akan jadi top blogger :D

    ReplyDelete
  2. Tidak Ada Orang HEBAT Yang Malas Untuk Belajar.. Keep it Up....

    ReplyDelete